vrijdag 3 november 2017

De Gable Top



In september vlogen de projecten onder mijn naaimachine onderuit. Nadat ik de Chai Shirt Dress maakte, begon ik meteen aan de Gable Top. Deze stond al een tijdje bovenaan mijnTo-Do lijstje. Zodra ik deze stof zag, wist ik meteen voor welk project ik het ging gebruiken. Ik kocht de stof en wachtte dan nog een hele maand voordat ik dit topje uiteindelijk maakte.



Dit Gable Top patroon van Jennifer Lauren Handmade is echt zooooo gemakkelijk om te maken! Dit was het tweede patroon van Jennifer Lauren Handmade dat ik maakte en ze stelde me niet teleur. Haar instructies bij de patronen zijn duidelijk en gemakkelijk te volgen, net zoals bij de Laneway Dress (versie 1 en versie 2). Alles bij elkaar genomen is dit zeker een ontwerpster die ik in het oog zal blijven houden. Voor de Laneway Dress moest ik amper aanpassingen maken en de verschillende bustematen waren echt super.


Dit t-shirt is intussen al onmisbaar bij mijn Casual kledij. Zodra ik nog een stof heb gevonden die ik geschikt vind voor dit project, komt er zeker nog een tweede (of meerdere) aan. Dit is echt een comfy en warm t-shirt die perfect is voor tijdens deze koudere dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget