zaterdag 19 augustus 2017

2e Akita Blouse


Nadat ik meer dan een jaar geleden Seamwork's Akita Blouse maakte, wist ik dat er nog een tweede versie van zou verschijnen. Het is gewoonweg zo simpel en gemakkelijk om te maken. Perfect voor een snel project met instant voldoening.


Ook al zei ik de vorige keer dat ik de taille zou moeten in nemen bij een volgend project, toch heb ik dat deze keer niet gedaan. Met getailleerde broeken en rokken valt deze blouse zo tof, dat ik het maar heb nagelaten om hier extra werk in te steken. Het enige waar ik deze keer tegen aan liep, was de afwerking van de hals. Helemaal mijn fout, overigens. Het biaislint dat ik had gekozen, paste helemaal bij de stof van kleur. Helaas koos ik voor een te grote maat, wat het netjes aaneen naaien wat moeilijk waakte. Na wat rond te frutselen en wat woorden te hebben, is het me toch gelukt om het redelijk netjes en plat te naaien. Volgende keer kies ik een kleinere maat.


Net zoals hiervoor: Ik vind dit een super patroon en zal er zeker nog maken, zodra een van de andere 2 versies vervangen moet worden.

PS: Volg me zeker op Social Media, zo mis je nooit iets! Instagram Facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget