dinsdag 26 juli 2016

Een mijlpaal

Zoooo, ik heb toch wel groot nieuws vandaag om met jullie te delen. Niet echt bloggerelateerd of naaigerelateerd, maar het heeft wel alles te maken met leven en vooruit gaan in je leven.

Een paar weken geleden gingen mijn AH en ik op een kleine lastminute vakantie naar dezelfde locatie als onze allereerste gezamelijke vakantie ooit. We houden allebei van Hiken en besloten om een paar uitdagendere hikes te doen. Op de terugweg van zo'n hike ging hij ineens op de kniƫn en vroeg of ik met hem wilde trouwen. Wiiiieeee! Natuurlijk heb ik meteen ja gezegd. Hoewel - als ik er zo over nadenk, denk ik dat ik hem gewoon recht heb getrokken om hem te kussen. Een duidelijker antwoord kan je niet krijgen, denk ik :-)

Nu zijn we dus sinds een paar weken verloofd en kan ik een trouw beginnen plannen. En wie weet, misschien maak ik mijn eigen trouwjurk wel zelf, als ik denk dat ik het aankan. Over jurken gesproken: info over de trouwjurk zal je niet hier op de Blog of op Facebook tegen komen, want mij AH volgt beide :-)

Helemaal bovenaan, uit het zicht van anderen, heeft hij me gevraagd om met hem te trouwen :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget