donderdag 2 juni 2016

MMMay16: Het allerlaatste overzicht

Me Made May 2016 is voorbij. Voordat ik aan deze challenge begon, dacht ik dat het niet echt moeilijk ging worden. Ik draag immers al heel regelmatig mijn handgemaakte kledij. Toch moet ik toegeven dat er dagen zijn geweest waarop ik wenste dat het voorbij was. Niet omdat ik de zelfgemaakte kledij niet graag droeg, maar omdat ik eigenlijk iets anders wou dragen. Maar dat was dan niet zelfgemaakt. Wat deze uitdaging me heeft geleerd, is mij kledij te appreciëren: sommige kledingstukken heb ik echt gemist om te dragen en bij anderen weet ik weer waarom ik ze niet meer droeg. En nog anderen was ik vergeten dat ik deze had gemaakt en draag ik nu weer met veel liefde.
 
Na een beter inzicht in mijn garderobe te krijgen, heb ik een aantal handgemaakte kledingstukken gedoneerd. Deze lagen al maanden in mijn kast en na ze terug te hebben gedragen, weet ik weer waarom. Door ze te doneren was mijn harde werk niet voor niets én kan er nu iemand anders van mijn unieke creaties genieten.
 
Volgend jaar doe ik zeker en vast mee, maar dan zonder het begin te missen en hopelijk ook zonder ziek te vallen. Dan kan ik pas écht zeggen dat ik de uitdaging tot een goed einde op volbracht!
 
30 mei 2016: De Sassy Librarian Blouses werden vaak gedragen, zo ook vandaag met de roze versie.


 
31 mei 2016: Ik heb besloten om MMMay16 te eindigen in stij, met deze Golden Sunlght Dress. Hou de blog in het oog, want dit weekend plan ik om aan versie 3 te beginnen van dit patroon!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget