dinsdag 24 mei 2016

Overzicht MMMay16: week 3

En hopsa, voor je het weet zijn we weer een week verder. De tijd vliegt zo snel vooruit dat ik eigenlijk zelfs 2 dagen 'te laat' ben met dit overzicht. Maar niet getreurd, hier is hij dan! Het overzicht van week 3.
 
 
 
16 mei 2016: Deze jurk deed MMMay alle eer aan: al meer dan een jaar hangt deze in de kast en wordt hij nog zelden gedragen. Oorspronkelijk vond ik de hartjes super, maar als het puntje bij het paaltje komt, was ik me er veel te zelfbewust van. En dus bleef hij hangen.

 
  
17 mei 2016: veel zie je er niet van, maar deze versie van de Sassy Librarian Blouse is waarschijnlijk een van mijn meest gedragen blousjes.



18 mei 2016: Ook deze 'Chinese' versie van de Bow-tied Blouse uit Gertie's New Book for Better Sewing is er eentje dat ik zeer vaak aan doe.
 

19 mei 2016: Met deze outfit zat ik helemaal in het nieuw én handgemaakt: de Akita-blouse en mijn zelfgetekende kokorrok. Beide zijn nu al echte staples in mijn kast aan het worden!
 
 
20 mei 2016: Ik kon het niet laten om die geweldige kokerrok opnieuw aan te trekken. Zeker een favoriet.

 
 
21 mei 2016: Een witte zomerjurk die ik vorige week ook al boven haalde. Eentje dat te weinig wordt gedragen, tot grote spijt van mijn wederhelft :-)
 
 

22 mei 2016: Deze MMMay is niet genaaid. Deze gebreide trui werd op basis van een CostumFit patroon ineen gezet dankzij MakeWearLove.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget