maandag 30 mei 2016

MMMay16: Overzicht van de laatste week

Nog 2 dagen en MMMay16 is officieel voorbij. Triestig nieuws, ik weet het, maar toch moet ik toegeven dat ik ook wel blij ben. Hoe tof de uitdaging ook was om elke dag iets zelfgemaakts te dragen, een aantal jurken en blousjes in mijn kast beginnen zich wat verwaarloosd te voelen.
 
Hieronder vind je een overzicht van de outfits van vorige week en nu woensdag worden de laatste 2 outfits gepost. Als je niet tot dan kan wachten, haast je dan snel naar my Instagram of Facebook en volg mij!

 
23 mei 2016: de Sassy Librarian Blouse van Christine Haynes
 
 
24 mei 2016: Absoluut een van mijn favoriete patronen op dit moment: Vintage Mailorder 9005
 
 

25 mei 2016: Nog een blouse die ik tegenwoordig heel vaak draag: De Akita Blouse van Seamwork Magazine
 
26 mei 2016: Een van mijn favoriete gekochte rokken met nog een andere versie van de Sassy Librarian Blouse
 
 
 27 mei 2016: Tijd voor de aangenaam zittende Orla Blouse die ik vorige winter ineen stak.
 
28 mei 2016: Veel formeler dan de laatste tijd, maar ik moest dan ook naar een begrafenis. De blouse is nog een versie van de Bowtied Blouse uit Gertie's New Book for Better Sewing.
 
29 mei 2016: Nog een favoriete jurk: Butterick 5520.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget