maandag 25 januari 2016

#VintagePledge 2016

http://www.astitchingodyssey.com/2016/01/sign-up-to-vintagepledge-2016.htm
 
Ja hoor, dit jaar is er weer een VintagePledge waar je aan kan deelnemen. Vorig jaar kwam ik er voor het eerst mee in contact. Het idee is simpel: Je engageert je voor een bepaald doel gebaseerd op vintage of reproductiepatronen. Gedurende 1 jaar heb je de tijd om je doel te halen.
 
Vorig jaar ging ik voor 3 vintage-/reproductiepatronen of vintage geïnspireerde patronen om die om te zetten in kleding. Nipt werd deze doelstelling gehaald. Mijn initiële doelstelling was echter een beetje anders: daar stonden enkel vintage- of reproductiepatronen in. Doorheen het jaar heb ik echter besloten om een beetje vals te spelen en de doelstelling toch aan te passen. Dit jaar heb ik echter beter over mijn doelstelling nagedacht en ben ik er ook effectief al mee begonnen.
 
Mijn doelstelling voor 2016 is om minstens 3 kledingstukken van 3 verschillende vintage- of reproductiepatronen te maken.
 
Dus als een patroon zowel een broek als een blouse bevat, tellen beiden maar voor 1. Gebruik ik echter 1 patroon voor een broek en een totaal ander patroon voor een blouse, telt dit als twee.
 
Hoe zit het met jullie? Doen jullie mee? Ga dan snel een kijkje nemen op A Stitching Odyssey! Share je projecten op Sociale Media met #VintagePledge

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget