zaterdag 19 december 2015

Een Witte Kerstblouse


Belofte maakt schuld. Een paar dagen geleden gaf ik al te kennen dat ik een witte blouse onder mijn Kerstoutfit droeg. Echt zichtbaar was het niet, maar hier is hij dan: de Witte Kerst-blouse!

In oktober gaf ik al aan dat ik Gertie's Bow-Tied Blouse zeker nog eens zou maken, maar dan zonder strik. Dat heb ik nu dus ook gedaan. De knopen had ik nog in mijn stash zitten en de stof stond in afslag. Het enige nadeel aan deze versie? De stof is nét een tikkeltje te licht, waardoor je soms kan zien wat eronder gedragen wordt. En ja, dat hebben we niet graag. Gelukkig is daar ook een oplossing voor gevonden.


Ziezo, nu hebben jullie mijn volledige Kerst-outfit gezien! Wat vonden jullie ervan?

PS: er werd ten huize Allynara ook druk in de weer geweest met zelfgemaakte Kerstdecoratie. Kom op 25 december zeker een kijkje nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget