maandag 31 augustus 2015

De Finch Saddle Bag

English version

Mijn allernieuwste creatie: de Finch Saddle Bag. Een simpel patroon, maar helaas zonder bijkomende instructies. Hoe meer tassen ik maak, hoe liever ik het doe. Ik verbaasde mezelf door dit te naaien zonder enige instructie!

Omdat het me wel leuk leek om een handleiding te hebben, besloot ik meteen om tijdens het naaien genoeg foto's en notities te nemen. Zo kunnen jullie deze tas ook maken zonder hoofdbrekens. Het enige wat ik wel veranderde, was om de schouderriem meteen aan de tas vast te naaien in plaats van met ijzeren 'ringen' alles te verbinden. De tutorial/sew-along zal binnenkort op de blog verschijnen.


 



2 opmerkingen:

  1. Leuk model van tas,is dat nepleer aan de buitenkant?Ik maak dat ook graag tassen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad nepleer. Oorspronkelijk wilde ik echt leer gebruiken, maar ofwel waren de stukken niet groot genoeg ofwel waren ze te duur :-)

      Verwijderen

Er is een fout opgetreden in dit gadget