dinsdag 14 juli 2015

Red Cherry Camera Bag

English version

Vandaag maakte ik mijn allereerste, handgemaakte cameratas! Mag ik jullie voorstellen: de Red Cherry Camera Tas! Samen zullen wij vele avonturen tegemoet gaan, onder de zon en in de regen: Ze is immers volledig waterdicht! Ja, je hebt het goed gelezen. Van een gewone, stevige katoenen stof maakte ik een waterdichte stof. Is het geen pareltje?
Het patroon is de Camille Camera Bag van Swoon Patterns. De Belt Buckles veranderde ik voor deze inschuivers, maar voor de rest werd het patroon gewoon gevolgd. De instructies zijn klaar en duidelijk en de handige tekeningen zorgen ervoor dat je altijd op de goede weg zit. Het enige wat ik de volgende keer nog zou veranderen, is nog wat velcro binnenin bevestigen en ten minste 1 verplaatsbare onderverdeling maken. Misschien zelfs de Lenscompartimenten volledig verwijderen en 3 of 4 onderverdelingen maken om de tas volledig naar smaak aan te passen.
In 't kort: I ben zot van dit patroon en zou het graag nog meer maken!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget