donderdag 11 september 2014

September - de maand waarin ik brei

Ieder jaar opnieuw heb ik weer hetzelfde voor: zodra het september wordt, begint het te kriebelen om het breien weer op te pakken. En ieder jaar opnieuw doe ik dat ook. Die lekker warme truien zijn natuurlijk ideaal om een koude en frisse herfst/winter door te komen. Dit jaar is het allemaal begonnen door naar de winkel te gaan met het gedacht om nieuwe naalden voor mijn naaimachine te gaan halen. Ik was nog niet goed en wel binnen, of zag meteen al mooie wol in promotie staan. Hoewel ik al een gelijkaardige - zo niet dezelfde - kleur had in ecte wol, ben ik toch voluit voor deze gegaan omdat het kwaliteitsvol polyester was. Het voordeel bij mij is dat ik dan niet heel de tijd jeuk heb eoals bij scheerwol van schapen (Merino enzo is ook geen probleem). 

Zo kwam het dus dat ik diezelfde avond nog, na een dikke 8 maanden afwezigheid, terug op 
Ravelry zat. Daar heb ik meteen ook mijn nieuwste project gevonden, eentje dat al sinds vorig jaar op mijn to-do-lijst stond. In plaats van te lezen op de bus, haal ik mijn rondbreinaamden tevoorschijn en ben ik creatief bezig op weg naar het werk :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget