maandag 3 juni 2013

Er is altijd een eerste keer

English version

Het heeft lang geduurd eer ik me eraan waagde, maar onder het motto 'er is een eerste keer voor alles' waagde ik me er dan toch aan. De voorbije 2 weken heb ik me op mijn gemak bezig gehouden met mijn allereerste hemd! Het is nog een proefversie - vooral omwille van de super doorschijnende stof - maar toch ben ik er super content van.
Zeg nu zelf: hoe mooi ziet deze er wel niet uit? Toen ik het vorig weekend aan mijn vader liet zien, dacht hij eerst dat ik een nieuw hemd had gekocht. Een groter compliment kan een mens toch niet krijgen! Meer details over het patroon en de aanpassingen volgen nog zodra ik de definitieve versie heb gemaakt. Maar ik was zo trots op mezelf dat ik het niet kon laten en wel even met jullie moest delen.  :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget