dinsdag 2 april 2013

Verhuizen

English version

Jaja, eindelijk is het zover! Nog een week en dan kan zit ik te zeulen met dozen en meubels. In aanloop daarvan heb ik de laatste tijd al wat van mijn spullen in dozen gestoken. Gisteren was het - spijtig genoeg- de beurt aan mijn naaigerief. Alles - van stoffen, fournituren, linten, vlieseline, ... - moest in dozen. Er was geen ontkomen meer aan. Dat betekend echter wel dat ik hoogstwaarschijnlijk niet (verder) zal kunnen meedoen met de Mad Men Challenge. De tijdslimiet is 17 april en laat dat nu net de moment zijn waarop de verhuis ongeveer gedaan zal zijn. En om dan nog een jurk te moeten maken, daar zal ik niet veel zin in hebben. Toch niet op zo'n korte tijdspanne.

Het eerste wat nu op mijn naailijst staat, zijn kussenovertrekken voor onze tafelstoelen. Het patroon enzo heb ik al uitgetekend en de proefstof geknipt. Nu rest me alleen het naaigedeelte van de proef nog en dan weet ik of het me ook effectief gaat lukken.

De verhuis is trouwens ook de reden waarom het de laatste tijd zo rustig is, hier op de blog. Zelfs op het werk merk ik dat ik afgeleid wordt iedere keer als de datum van de levering van onze meubels wordt genoemd. Hoog tijd dus dat we een week verder zijn, zodat ik er niet alleen aan hoef te denken, maar ook effectief iets kan ondernemen!

Tot het zover is, wil ik iedereen nog een Zalig Pasen wensen! Laat die (chocolade) eieren maar goed smaken!  :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget