vrijdag 19 april 2013

Interessante Links: 19 april 2013

Met heel de verhuis, het aanpassen aan een eigen huishouden en de Mad Men Challenge, is het al een tijdje geleden dat ik jullie nog op de hoogte heb gehouden van alle leuke dingen die je op het internet kan vinden. Hoog tijd dus om daar eens wat verandering in te brengen!

Jeans
Om te beginnen kwam ik de voorbije week deze geweldige tutorial van C&C tegen. Je kent het wel: je staat in het paskotje en die jeans zit je als gegoten. Er is echter 1 probleem: de tailleband is te kort en je krijgt hem niet of moeilijk toe. Als je dan een maat groter neemt, lijk je erin te zwemmen! In de toekomst zal dit geen probleem meer zijn als je Cotton&Curls' instructies volgt!

Tailer's Knot
Portia van Miss P. heeft een simpele en superhandige tip voor het afwerken van je nepen. Als je net al mij bent, knip je de draden van de punt gewoon af zonder af te binden. Natuurlijk heb je dan het risico dat de neep loskomt. Maar bij gebrek aan beter weten, is dat tot voor kort wel mijn handeling geweest. Nu niet meer: vanaf nu bind ik de draad mooi af en maak ik hem onzichtbaar. Hoe? Check maar even snel de tutorial!

V-hals met beleg
Als laatste heb ik vandaag nog een tip over hoe je die punt van een V-hals zo mooi afgewerkt krijgt met een beleg. The Fashion Incubater laat je maar liefst 2 manieren zien hoe je die lastige punt zo goed afgewerkt krijgt. Niet aarzelen, lezen en beginnen naaien!

Cotton&Curls
Miss P.
Fashion Incubator

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget