vrijdag 8 februari 2013

Catching up

English version

Het leven kan je met momenten goed bezig houden: huizenjacht, werk, evenementen, uitstapjes, ... De voorbije paar weken heb ik niet veel tijd gehad om lang online te zitten, laat staan een blogbericht te schrijven. Om toch een beetje te delen, heb ik nu de blogger-app gedownload zodat ik op de bus of weet ik veel waar, ook eens iets kan schrijven: geem verveling en zo ontdekken jullie ook nog iets van mij. Deze posts zullen waarschijnlijk wel niet even lang zijn, maar daarom niet minder interessant.

Op het naaigebied is er momenteel niet veel gebeurd. Heel de maand januari heb ik mijn naaimachine een beetje verwaarloosd, behalve om af en toe iets te repareren. In de plaats daarvan ben ik aan het breien gegaan. En breien gaat nu eenmaal trager als naaien. Intussen heb ik al 1 paar kousen af en zit ik halverwege met een tweede paar. Lekker warme loopkousen voor in huis :)

Daarnaast ben ik samen met mijn wederhelft vorig weekend naar Brussel geweest. Oorspronkelijk gingen we naar het vakantiesalon, maar van zodra je over de koppen moest lopen om ergens te raken, zijn we maar door gegaan. Nu zaten we toch in Brussel, en aangezien ik nog nooit in het Atomium was geweest, besloten we daar ook nog even te passeren. We hadden ten slotte tijd. Nu moet ik zeggen: vn buiten ziet het er heel mooi en imposant uit. Toch was ik wat teleurgesteld over de binnenkant. Dat is minder glanzend. Maar het uitzicht vanop de bovenste bol is zeker wel leuk: het koninklijk paleis, de paleistuinen, brussels expo, ... Het was zeker de moeite! Ik heb er zelfs aan gedacht om een paar foto's te nemen. Het was wel met de gsm, want mijn fototoestel had ik niet mee, dus sorry als de kwaliteit wat minder is.

Het Atomium
De Atomiumbollen
In de lift naar de bovenste bol
Een trap naar een andere bol
Zicht op Brussels Expo vanuit de hoogste atomiumbol

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget