dinsdag 22 januari 2013

Won een give-away

English version

Na vele malen te proberen, was het eindelijk ook eens mijn beurt: ik heb een patroon gewonnen bij een give-away van So, Zo. Zoƫ is een geweldige madame met een voorkeur voor maritiem-getinte kledij. Ga maar snel een kijkje nemen op haar website, je zal het niet betreuren!

Eigenlijk heb ik al eens over haar gesproken. Zij is de bedenkster van het patroon dat ik voor dit topje gebruikte. En weet je wat? Het is een gratis patroon! Heel simpel en als je met dit winterweer merkt dat je nog een aantal onderhemdjes te kort komt of je wil wat simpele, mooie topjes voor deze zomer; dan is dit patroon hetgeen je zoekt!

Het patroon dat ik won, is de Alma Wiggle Skirt van Eliza M. Mijn eerste pencil skirt! Geen idee wat de Nederlandse term is, daarvoor zit ik op te vaak op Engelse sites :-) In elk geval, ik wil al een tijdje zo'n rok maken. Het is iets simpels en er zijn waarschijnlijk tientallen verschillende patronen te vinden, maar degene die ik tegen kwam, vond ik nooit goed genoeg. Toen ik de site van Eliza M. ontdekte, is dat veranderd. Ze heeft trouwens nog meer toffe patronen. In elk geval, waar deze rok in de naairij komt, geen idee, maar het zal nog wel even duren, zeker als je in gedachten houdt welke patronen ik de laatste tijd allemaal heb aangekocht, maar de tijd nog niet heb gehad ze effectief te naaien!

De Wiggle Skirt

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget