maandag 14 januari 2013

Interessante Links: Oeps!

English version

Ik moet jullie iets bekennen: soms zit het leven je gewoon niet mee. Ter voorbereiding van mijn 'Interessante Links'-posts, houdt ik een concept bij waarin ik al mij links zet. Zo ook vandaag. Ik kwam een link tegen over een onzichtbare zoom en wou deze in mijn lijstje zetten. Natuuuuuuuuuuurlijk moest er iets misgaan. Ik gebruikte de verkeerde toetsencombinatie en ineens: hopla! Alles foetsie!!

Aaaarrrggghhh, ik kon mezelf voor een seconde wel iets aandoen. Maar vlak daarna dacht ik: ach ja, zo'n ramp is dat nu ook weer niet. Ik heb nog altijd die ene link die ik wilde toevoegen en er komen altijd andere interessante links. Ja, het is zeker spijtig van die andere links. Vooral omdat ik ze jullie wilde laten zien en ze voor mij ook wel interessant waren. Maar helaas. Het lot heeft beslist dat het er niet meer bij mocht komen. En omdat blogger automatisch mijn concept (en dus ook de wijzigingen) ineens opslaat, was ik het direct kwijt. Terug gaan kon niet meer, dus moeten we maar vooruit gaan.

Vandaag heb ik dus maar 1 leuke link met jullie te delen, maar zoals ik al zei, is het een goede: Cotton&Curls postte een tutorial over hoe je een blinde/onzichtbare zoom moet naaien met je naaimachine. Zeer handig als je eens iets wil naaien dat wat chiquer oogt zoals een kostuumbroek, nauwsluitende rok, avondkleed, ... Ga dus maar snel kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget