zaterdag 12 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!

English version

Welliswaar een beetje laat, maar beter laat dan nooit!
Het nieuwe jaar is al 2 weken bezig, maar ik ben dan ook al 2 weken druk in de weer geweest. Zo heb ik nog een Alma Blouse om te tonen en een gebreide trui. Er zijn nog een aantal andere projecten onder de naaimachine gehaald, maar daarvan heb ik spijtig genoeg geen foto's van. Ook een aantal breiprojecten moeten het zonder foto stellen.
De reden dat ik nu pas iets posts, is dat ik het ontzettend druk heb gehad: op het werk en privé (appartement zoeken enzo). Dat neemt echter niet weg dat ik jullie vergeten was hoor! Dat is absoluut niet het geval! Daarom wens ik ieder van jullie een gelukkig jaar waarin je de kans krijgt om te groeien en dingen te bereiken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget