woensdag 5 december 2012

V8333: enkele links

English version

Zoals ik in de afgelopen maanden af en toe al eens heb aangehaald, had ik wat problemen met het Vogue-patroon V8333. Omdat ik nu eenmaal mezelf ben, ben ik vastberaden daar op een gegeven moment verandering in te brengen. Wanneer dat moment zal zijn, weet ik niet. Maar in afwachting daarvan ben ik wel al sporadisch op zoek geweest naar tips en informatie rond dit patroon.

Misschien is het nog geen grote boterham aan links en info, maar deze paar sites zullen zeker helpen, denk ik! Wie weet hebben jullie ook nog iets aan deze links, niet enkel ikzelf! De links zijn allemaal van Poppykettle: stuk voor stuk handig met een duidelijke uitleg van wat zij van het patroon vond.

De afgewerkte vest: Poppykettle geeft haar zegje van wat ze van de instructies vond, de verschillende stappen die je moet volgen en de afwerking. Zeker de moeite waard om eens door te nemen!


Voor de afwerking van de knoopsgaten heeft ze ook een bericht geschreven. Hoe je het juist moet doen (de techniek) staat er op het eerste zicht niet in, maar dat neemt niet weg dat het een interessante tekst is met veel uitleg die je naaiwereld verrijkt met handgenaaide details.


Nieuwsgierig naar hoe je uw jas aan de binnenkant afwerkt volgens de regels van de kunst? Poppykettle laat het je zien in deze blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget