maandag 24 december 2012

Pinterest-inspiratie

English version

Nieuwsgierig hoe het staat met de huizenjacht? Het ziet er al veelbelovend uit, maar tot hiertoe nog niets dat ons beiden echt volledig aanstaat. Tot het zover is doe ik nog wat meer inspiratie op bij Pinterest. Vandaag neem ik de living onder handen. Af toch alleszins bij wijze van spreken. Kijk maar even mee naar mijn inspiratie:
Pinterest
Een heel origineel idee om je tv-plek op een andere manier in te richten. Een Tv-kast is niet nodig, dit is veel mooier en toffer!
Als je een verloren muur hebt in de gang of ergens anders in de kamer, is dit een ideale manier om het op te lossen. Ook de kleurencombinatie vind ik geweldig.

Pinterest
Nog iets om te decoreren: stenen die je met krijtverf verft zodat je er iedere keer een andere, leuke boodschap op kan schrijven.


Deze inspiratiefoto is zelfs drievoudig! Allereerst vind ik de kleuren geweldig - zoals ik hier al vermeldde - maar daarnaast vind ik de manier waarop men de foto's tentoonstelt heel tof gevonden. Zo moet je geen tientallen spijkers in de muur slagen en je opstelling kan je altijd met gemak veranderen. Als derde punt heb ik nog die witte schappen: gewoon super mooi! Ik kan niet wachten om iets soortgelijks te vinden!

Als de ruimte wat kleiner is, is het misschien heel handig om die wat anders onder te verdelen. Met behulp van een boekenkast lukt dat zeker. Als je vind dat die echter te hoog is, maar dat de extra opbergruimte wel welkom is, geen probleem. Zoek gewoon een kast die half zo hoog is en zet hem aan de achterkant van je zetel (als die niet tegen de muur staat).
 
Pinterest
 Een super idee om te zien of de opstelling die je in gedachten hebt voor je (foto)kaders, wel goed past bij je interieur. Zo weet je ook meteen het midden van je kader en kan je deze mooi recht ophangen.


Oké, ik weet het, dit is geen woonkamer, maar een slaapkamer. Toch vind ik de kleuren hierin ideaal voor een woonkamer: luchtig maar tegelijkertijd warm en cozy, precies wat een woonkamer in mijn ogen moet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget