vrijdag 14 december 2012

Nog meer nieuwe aanwinsten

Ik lijk maar niet te kunnen stoppen met patronen te kopen en nieuwe dingen te naaien. In september bestelde ik 8 nieuwe patronen. De eerste 4 kwamen begin november aan en eergisteren heb ik er nog 3 aangekregen. De laatste zit dus nog in de post onderweg van Amerika naar hier. Toch wou ik niet wachten met ze aan jullie te laten zien:.

Het zijn niet allemaal (boven)kledingpatronen. Er zit ook een corset tussen en een patroon voor gordijnen en bekleding van zetels e.d. Ik dacht dat dit wel handig zou zijn, aangezien het niet meer lang zal duren eer ik ga samenwonen. En dan komen zo'n dingen altijd wel van pas.

Butterick 3877
Butterick 5425

Butterick 5520
Butterick 5682


Butterick 5813
Butterick 5814

Butterick 5824



Simplicity 9769

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Dat kleedje Butterick 5813 vind ik wel geweldig. Kunnen we zo eens geen ruiltje doen?
    Alhoewel ik nooit geen patroontjes aankoop en dus niet direkt iets te ruilen heb :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Nathalie

      Het is inderdaad een heel tof patroon. Ruilen zie ik zo direct niet zitten, maar we spreken wel eens af en dan mag je het lenen :)

      Verwijderen

Er is een fout opgetreden in dit gadget