dinsdag 27 november 2012

Naaimachine

English version

 


YES!!!! Eindelijk heb ik mijn eigen naaimachine! Na twee jaar op het naaimachine van mijn mama te naaien, heb ik eindelijk besloten om er zelf een te kopen. Het is iets dat al langer op mijn verlanglijstje stond, maar waarvoor ik nooit de goede motivatie vond: te duur, ik kon nog altijd het naaimachine van mijn mama gebruiken en ik zou toch nog even thuis zitten. Nu er echter plannen zijn om te gaan samenwonen, vond ik dat het hoog tijd was om mijn eigen naaimachine te kopen!

Geen gedoe meer met het naaimachine dat niet wil meewerken (bij mijn mama werkt het altijd perfect, maar o wee als ik de machine overneem! Dan gaat hij direct tegendraads doen!), gewoon een naaimachine dat van mij is en van niemand anders. En wat nog belangrijker is? Het is een naaimachine dat zonder problemen naar mij luistert! Na de eerste 'moeilijke' kennismaking verloopt alles heel vlot: ik kan zelfs zeggen dat ik morgen een nieuw topje afgewerkt heb, terwijl ik het vorige nog aan jullie moet bloggen!

Ooh, en ideëen dat ik heb om te naaien! Niet dat ik die ervoor niet had, integendeel. Alleen wilde de uitvoering niet altijd even goed lukken. Ik heb het gevoel dat het met dit naaimachine wel het geval zal zijn. Er staan dus een jurkje, geboortecadeau's, nog een topje en een truitje op het programma. En ik speel met de gedachte om aan mijn eerste échte vintagepatroon te beginnen. Maar hoe het daar allemaal mee loopt, dat merken jullie binnenkort nog wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget