dinsdag 6 november 2012

Interessante Links: Babystuff

English version

Zoals ik in mijn vorige post al te kennen gaf, is een van mijn nichten zwanger. Het duurt ook niet lang meer tot de nieuwe spruit (ook wel 'Erwt' genaamd) zijn/haar eerste levenslicht zal zien. Natuurlijk ben ik dan onlangs terug aan het zoeken gegaan achter die vele babytutorials die ik in de loop der maanden ben tegen gekomen. Gelukkig ken ik mijn blogs goed en al snel kwam ik op enkele toffe ideetjes.

Ze zijn echter zooooooo leuk en handig, dat ik ze toch even met jullie wilde delen. Kwestie van tegelijkertijd zelf bij te houden wat ik wil maken en wat gewoon tof is om te delen met jullie! :-)

Oh, en omdat het er zoveel zijn is het meer een opsomming dan een echte omschrijving :)

Allereerst is er het schattige 'Mila Baby Shoe' patroon. Het is een gratis patroon en als je het bericht naar beneden scrollt, zie je ook een duidelijke tutorial. Alle ingrediĆ«nten dus om deze schoentjes te maken!

Elke baby heeft natuurlijk een knuffel nodig. Daarom is het 'Mooshy Belly Bunny' patroon ook zo handig. Sterker nog: je kan het zelfs helemaal uit gerecycleerd materiaal maken (oude kledij etc..), dus het moet niet eens super duur zijn!

Ook baby's krijgen het koud in de winter. Een leuke muts zoals de 'Top Knot Baby Hat' zijn dus geweldige voor dit soort weer!

En wat is een baby naast een knuffel zonder dekentje? Niets natuurlijk! Dekentjes in alle soorten vormen en maten zijn altijd welkom: om op te liggen, om in te slapen, als handdoek (met een leuke kap), ... 'Triple Stitched Blanket' is ideaal als uitvalsbasis voor verschillende van deze dekentjes!

Of misschien wil je deze ook eens proberen? Als de babuyy al wat ouder is, en helemaal gefascineerd door zijn/haar tenen, dan zijn deze kousen zeker iets om uit te proberen! Met de 'Play Time Crinkle Shoes' hou je die kleine spruit zeker even zoet!

Ooooh, en zeker niet te vergeten: deze vond ik via pinterest: De 'Diaper Cake'. Hoe leuk is dit wel niet?!

Nu, dit zijn ze natuurlijk niet allemaal, maar het is wel een mooi begin, vind je niet?












Mila Baby Shoe












Mooshy Belly Bunny
Top Knot Baby Hat

Triple Stitched Blanket
Play Time Crinkle Shoes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget