vrijdag 9 november 2012

Interessante Links: 9 november 2012

English version

Herinneren jullie je nog mijn te hoog gegrepen project? Wel, in navolging daarvan heb ik toen wat liggen rondneuzen op het net. Het duurde niet lang of ik stuitte op de uitleg van Pattern Runway en hoe zij haar jas heeft gemaakt. Hoewel het een ander patroon is, lijkt het mij super handig om bij te hebben als je je voor de eerste keer aan een zakelijk jasje waagt!

Ook Colleterie heeft een kei toffe tutorial. Niet per sé voor een zakelijke jas - hoewel, je zou het er zelfs in kunnen verwerken - maar wel voor een aantal toffe details. Met hun 'Basket Wave Inset'-tutorial maak je zonder twijfel een mooie en interessante afwerking voor de nek/rug van een jurk of topje. Zelf had ik al een aantal jurken gezien met dit detail en meteen wou ik ook zoiets hebben. Spijtig genoeg zijn de jurken die ik heb gezien helemaal buiten mijn budget en tot voor kort wist ik niet hoe ik dit zelf kon bereiken. Nu weet ik het wel! En omdat het zo geweldig is, deel ik het met jullie!

Nog van Colleterie is er de tutorial voor dit supermooi zakdetail! Dat maakt je rok/jas/jurk/trui/... net dat tikje specialer en meer van jezelf. Iets wat ik in de toekomst zeker een keer wil gebruiken!

Oh, over details gesproken: hebben jullie al ontdekt dat de Peter Pan-kraag helemaal in is? Ik ben er in elk geval super hard fan van (maar dat zien jullie binnenkort). Als je een topje/t-shirt hebt dat je een beetje wil 'pimpen', dan moet je zeker de tutorial van So, Zo eens overlopen. In een mum van tijd heb je je eigen kraag getekend speciaal voor dat topje!

Zakelijke Jas
Basket Wave Inset
Corded Loop Pocket
Peter Pan-kraag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget