donderdag 1 november 2012

Een verklaring

English version

Hey allemaal! Sorry dat ik de voorbije twee weken ineens van de blogwereld verdwenen leek! Het was helemaal niet gepland, en de reden erachter was ook niet zo tof. Anderhalve week geleden heb ik een accident gehad. Met mij gaat het ondertussen wel helemaal goed - alleen wat blauwe plekken en een buil hier en daar aan overgehouden - maar de materiële schade was wel wat groter.
 
Allesinds, om een beetje te herstellen van het ongeluk, had ik besloten om het even rustig aan te doen. Zowel naaigerelateerd als op andere vlakken. Gelukkig heeft de rustige aanpak zijn vruchten afgeworpen. Binnenkort zullen jullie terug nieuwe posts zien verschijnen, tesamen met nieuwe creaties.
 
Om jullie een idee te geven wat ik allemaal van zin ben, geef ik jullie even kort de gelegenheid om in mijn chaotische brein te kijken:
  1. Eén van mijn nichten is zwanger en moet begin december bevallen. Hoog tijd dus om al die baby-gerelateerde naaiposts die ik verspreid over het Wereld Wijde Wed mettertijd heb gevonden, te gebruiken om de kleine spruit te verwelkomen in deze wereld!
  2. Rond hetzelfde ogenblik heb ik ook nog een trouw gepland staan - als gaste wel te verstaan. Natuurlijk wil ik er iets nieuws voor maken. Het model en alles heb ik al helemaal in gedachten. Er is alleen nog 1 probleem: ik heb nog totaal geen idee wat voor kleur stof ik wil gebruiken! Het heeft te maken met mijn Wederhelft zijn werk, dus te opvallend mag niet en ik weiger van te donker gekleed te gaan. Het is tenslotte een trouwfeest en geen begrafenis! Zo stilletjes aan moet ik toch echt wel eens gaan beslissen...
  3. Nog op het programma staan een aantal blousen. Allemaal van hetzelfde geweldige basismodel, maar het is dringend nodig. Ik heb ontdekt dat ik eigenlijk maar heel weinig topjes heb die ik mooi onder een trui kan dragen. En aangezien het koude weer al goed zijn intrede doet, is dat wel essentieel geworden. Gewone t-shirts genoeg, maar ik wil iets anders om te dragen naast die t-shirts alleen, iets waarbij ik mezelf meer op mijn gemak bij voel.
  4. Zo stilletjes aan wordt het ook eens tijd om aan een pull te beginnen. Kwestie van een nieuwe uitdaging aan te gaan en met Jersey of gebreide stoffen te werken. Stiekem heb ik er wel een beetje schrik voor. Uiteindelijk hoor je toch altijd dat het niet gemakkelijk is om met zo'n stof te werken. Maar: voor alles is er een eerste keer!
Ziezo, nu weten jullie ook waar ik allemaal aan denk. Nummer 1 tot en met 3 zal nog voor november - begin december zijn, dus dat wordt nogal een naaimarathon, naast de vele feestjes en activiteiten in november! Er zijn er nu immers een aantal jarig in de maand november en daarbovenop zijn mijn WH en ik ook nog eens 5 jaar samen! Joepie :D

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget