woensdag 22 augustus 2012

De drukke dagen... (deel 1)

English version

De drukke dagen zitten er bijna op! Het is alweer zo goed als een maand geleden dat jullie nog een teken van leven van mij hebben gezien! Wel, het werd dus hoog tijd om nog eens wat te laten zien. Het kleedje van juli en augustus krijgen jullie nog niet te zien. Dat is voor volgende week (aangezien ik het beide heb gemaakt voor de trouw van mijn vriendin en het nog een verrassing moet blijven). Maar ik heb een paar superprachtige foto's voor jullie van de voorbije paar weken.

Het eerste weekend van augustus is het ondertussen welgekende vrijgezellenweekend geweest. Ik mag zeggen dat we het heel proper hebben gehouden en onze bruid het vuur niet te hard aan de schenen hebben gelegd! Dat maakte het memorabeler voor haar en natuurlijk ook voor ons. De 'verplichte' hoeveelheid drank kwam er zeker aan te pas, voor sommigen al wat meer dan voor anderen.

De Bride-to-Be
Spijtig genoeg moest een van de gasten het feest vroeger verlaten omdat ze zich echt niet goed voelde (niet door de drank!). Spijtig natuurlijk, maar gezondheid gaat toch nog voor een vrijgezellenfeest. Het oorspronkelijke aantal van 6 werd dus gereduceerd naar 5. Ook met z'n 5'en hebben hebben we ons geamuseerd. Een terrasje hier, etentje daar, optreden zus, quiz zo. Ja, het was wel tof.

En de linten werden heel het weekend gedragen
Voor de meesten onder ons was het de eerste keer dat we een vrijgezellen mee maakten, dus het was echt wel zoeken geblazen hoe we dit zouden aanpakken. Uiteindelijk zou ik toch nog een paar dingen hebben veranderd, maar op zich was het helemaal niet slecht. Moest ik ooit een vrijgezellenfeest krijgen, dan mag die maar 1 avond duren (een weekend is echt wel lang), maar voor de rest zou ik er niet veel aan veranderen.

En het onderwerp baby's kwam natuurlijk ook ter sprake

Het was echt een super gezellig weekend onder de dames en een heel goed begin van een drukke vakantieperiode, maar daarover later meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget