donderdag 26 juli 2012

Goed weer

English version

Het is weer een tijdje wat stiller geweest op de blog. Waarom? De schuld ligt wel degelijk bij het goede weer van de laatste dagen. Ik ben vollop bezig geweest met naaien, maar toch op een lager tempo dan de voorbije paar maanden. Met dit weer is dat gewoon niet uit te houden!

Momenteel ben ik zelfs bezig met 5 verschillende projecten. Zo is er om te beginnen de jurk voor de trouw van een vriendin, een andere jurk voor de chique-avond met de vrijgezelle en de linten voor met de vrijgezelle. Tot zover alles in verband met de trouw. Daarnaast ben ik nog altijd bezig met dat hemdje helemaal aan te passen. Dit moet sporadisch gebeuren omdat zowel mijn Reddende Engel als ikzelf tijd én zin moeten hebben. En als laatste ligt het patroon voor een shortje al klaar. Je ziet het: veel gepland.

Nu moet ik wel toegeven: ook volgende maand zal het nog een beetje stil zijn op de blog. Jaja, ik ben een drukbezette meid: een vrijgezelle-weekend, op verlof, een trouw: de eerste drie weekends van augustus zitten al goed vol. En aangezien ik vooral bezig ben met naaien in het weekend.... Reken dus maar uit :-)

Houd dus zeker de blog in het oog, want die linten zijn bijna klaar en de jurken zullen ook niet meer al te lang op zich laten wachten. Maar ik heb jullie al te lang bezig gehouden met mijn verhaal: hop, allemaal naar buiten! Geniet van het goede weer en doe die langverwachte zonnestralen alle eer aan!

Edit: Woaaaaahhh! Sewaholic Patterns heeft zojuist het hemdje dat ik aan het aanpassen ben uitgebracht! Vaarwel aanpassing, hallo patroon van Sewaholic! Great minds think alike, no doubt about it! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget