woensdag 4 juli 2012

Cambie Dress 2

English version

De vorige jurk was nog niet af, of ik heb al direct een tweede versie gemaakt! Deze keer heb ik nog een paar extra aanpassingen gemaakt: zo heb ik de rok nog wat smaller gemaakt op de heupen, die waren toch wat te breed. Ook zit de buste nog steeds niet geweldig, maar wel al veel beter dan bij de rode versie.


Zondagmorgen ben ik expres vroeger opgestaan om aan de jurk te kunnen beginnen. Die dag gaf mijn tante een feest voor haar 40e verjaardag. Zonnig weer, aangename temperatuur, een zwemvijver ter beschikking, ... Dat vroeg écht om een nieuwe, zonnige jurk. Ik ben er dus meteen ingevlogen en heb op 6u tijd een gevoerde versie gemaakt. De dag ervoor had ik de stof wel al geknipt en de randen mooi afgewerkt. Toegegeven, de tijd die ik had was héél krap, maar het is me dan toch gelukt. Deels ook omdat ik de rok nog niet had omgezoomd.


Mijn nichtje heeft me geholpen de foto's te trekken. We waren wat onnozel aan het doen, dus met momenten kan ik er nogal 'raar' opstaan. Dat is dus allemaal gespeeld, hé mensen! De jurk is wel degelijk geel, ook al zie ik dan nogal roos/paars. Het stofje heb ik van mijn schoonouders gekregen, vorig jaar, toen ze terug kwamen van Amerika. Speciaal voor mij waren ze naar een JoAnn's  gegaan en hebben daar 2 stoffen voor mij uitgezocht. Lief he? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget