dinsdag 19 juni 2012

Interessante Links: 19 juni 2012

English version

Ik ben echt een geweldige site tegen gekomen, mensen! Echt waar, je moet Make This Look zeker checken. Aan de hand van een inspiratiefoto (bv. van Modcloth) wordt er een gelijkaardig patroon gegeven en zelfs wat voor soort stof je hiervoor moet gebruiken. Dat is echter niet alles: er staan ook nog een aantal tips over welke accesoires goed bij het kledingstuk zouden passen. ik voel nu al dat dit een van mijn meest bezochte links zal worden!

Om in de sfeer van inspiratie te blijven, wat vinden jullie van deze jurk op Topvintage? Echt toch wel eens het proberen waard om te maken. En wie weet, misschien heeft Make This Look wel iets gelijkaardigs dat ik kan gebruiken als patroon.

Veel meer heb ik vandaag nog niet te delen. Maar dat komt omdat er volgende keer een hele reeks aankomt over hoe je patroon/kledingstuk aan te passen en allerlei andere tips en tricks die kunnen helpen met het naaien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget