zondag 6 mei 2012

Sewaholic Patterns

English version

Whoooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Eindelijk heb ik mijn bestelling geplaatst bij Sewaholic! Al sinds het begin van de opstart van Tasia's patronen-lijn, heb ik al een aantal patronen willen bestellen. Straffer nog, ik sta ook geregistreerd als patroontester, maar er moeten er echt super veel zijn, want tot hiertoe heb ik daar nog geen geluk met gehad.

Anyway, ik heb mezelf blij gemaakt met haar nieuwste creatie (die je nog niet kan bestellen, tenzij je in de speciale presale-lijst staat): The Cambie Dress. Daarnaast heb ik ook nog de Renfrew Top en de Minoru Jacket besteld. De drie anderen zijn ook nog allemaal heel mooi, maar ik denk dat die iets minder goed staan bij mijn figuur. Spijtig, maar ja.
Hieronder zet ik al haar creaties eens op een rij, gewoon omdat ze het verdienen!

Cambie Dress
Renfrew Top

Minoru Jacket

Lonsdale Dress

Crescent Skirt

Pendrell Blouse


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget