dinsdag 15 mei 2012

Nog meer patronen

English version

Vandaag is ook mijn bestelling van Sewaholic aangekomen! Jippie! Veel vrije tijd zal ik de komende paar jaar niet meer hebben. Al die nieuwe patronen van de laatste tijd houden mij wel zoet voor verschillende maanden. Als ik me houd aan mijn uitdaging, dan ben ik goed voor de komende 25 maanden :P En dat zijn dan alleen nog maar de kooppatronen. Alle patronen uit de Knipmode en Burda heb ik hier niet eens bijgeteld! Hebben jullie ook dit probleem? Zoveel willen maken, maar er gewoon geen tijd voor hebben?

In elk geval, terug naar het onderwerp van vandaag: Deze keer heb ik er wel aan gedacht om een foto te nemen van hoe het pakket hier is aangekomen. Een envelope met een mooie stempel van Sewaholic zelf. In de envelope zaten 3 verschillende patronen: de Cambie Dress, Renfrew Top en Minoru Jacket. Ongetwijfeld kennen jullie deze patronen wel al. En is dat niet het geval, dan moeten jullie als een vliegende vaart eens bij Sewaholic zelf gaan kijken! Het is zeker de moeite waard! Niet alleen haar patronen, maar ook haar blog. Veel tips en tricks die je helpen een nog betere naaister te worden (hmm, seamstress - het Engelse woord - klinkt veel beter, vinden jullie ook niet?).
Inhoud patroon

Inhoud envelope

De envelope

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget