vrijdag 4 mei 2012

Interessante Links 4 mei 2012

English version

Vandaag heb ik weer een aantal toffe en handige links voor jullie klaarstaan!

All Free Sewing
Als eerste is er All Free Sewing. Hier vind je gratis patronen, tutorials, tips en artikels over naaien. Absoluut een kijkje waard! Zo zijn er Kerstprojecten, zwangerschapskledij, Quilting, accesoires, ... die je allemaal met een gratis patroon kan naaien. Voor zij onder ons die niet zo handig zijn in de Engelse naaitermen, laat me zeker weten wat je probleem is en ik zal mijn best doen om je te helpen!

Delia Creates
Over gratis patronen gesproken, Delia van Delia Creates heeft een moderne-mama versie gemaakt van de picknicktas - of, zoals zij het noemt: de 'Let's go to the Park-Bag'. Groot genoeg om vanalles in op te bergen en tegelijkertijd klein genoeg om niet in de weg te zitten. Wie weet, het moment dat ik zelf kleine spruiten heb rondlopen, maak ik me er ook zo eentje!

Pattern Runway
De laatste link voor vandaag is weggelegd voor Pattern Runway. Voor zij onder ons die zich voor de eerste (of tweede of derde ...) keer wagen aan een 'chique' vest: zeker deze website checken! Het brein achter Pattern Runway is zelf bezig geweest met een gevoerde vest te maken. Ze laat je een aantal foto's zien met wat uitleg over hoe ze te werk is gegaan. Eigenlijk echt wel de moeite waard, want ook al zie je niet heel het proces, toch zijn die foto's op zich voor mij al een grote hulp geweest. Tot voor kort had ik nog nooit een vestje gemaakt en dan is zo'n post toch echt wel handig! Het geeft je een beter zich van hoe alles eruit moet zien terwijl je aan het naaien bent. Makkelijk is het allesbehalve, maar de aanhouder wint! En uiteindelijk zal je trots zijn op het eindresultaat! Check zeker haar post met 'Jacket Terminology'.



Source


Source

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget