woensdag 23 mei 2012

Interessante Links: 23 mei 2012

English version

Hey allemaal

Wat een zalig zonnig weer is het hier op dit moment! Eigenlijk zou ik niet achter mijn computer moeten zitten, maar toch wil ik jullie deze paar interessante links meegeven. Vandaag is het thema nogal uiteenlopend: DIY (oftewel Do It Yourself - Maak het zelf).

Om te starten, heb ik deze link voor jullie. Hoewel het een blog voor de bruid is, zijn veel idee├źn toch ook voor andere doeleinden bruikbaar. Neem nu de Polaroidmuur. Hoe geweldig zou dat zijn voor een groot feest (communie, trouwjubileum, grote mijlpalen in je geschiedenis). Je krijgt te zien hoe de mensen zich hebben geamuseerd op het feest en misschien wel wat ze jou toewensen. In elk geval ben ik zot van polaroids (helaas heb ik er zelf geen), maar het is zeker een project om in het achterhoofd te houden voor een feest. Zeker als je zo'n goed weer hebt zoals nu!

De zomer is nu duidelijk in het land! Dat betekend: jurken, rokken, luchtige topjes en sandalen! Nu, wat heb je nog nodig om die outfit af te werken? Een juweeltje natuurlijk! Freckles in April toont je hoe je je eigen morsecode-ketting/-armband kan maken. Het ziet er echt super tof uit!

Eline van Eline S. laat je dan weer zien hoe je ervoor kan zorgen dat je collectie glazen potten voor al die knopen/ritsen/fournituren/etenswaren/of wat je er ook in doet, overzichtelijk wordt! Het enige wat je nodig hebt is het deksel van de pot, een penseel, wat krijt en blackboard-verf. Tip: de blackboard-verf kan je in verschillende kleuren vinden. Zo kan je daarin ook eens afwisselen of het gewoon heel 'sec' en 'to-the-point' houden.

Polaroidmuur
Morsecode-ketting
Potten sorteren

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget