donderdag 10 mei 2012

Interessante Links: 10 mei 2012

English version

Mensenlief, wat heb ik jullie eigenlijk veel toffe links te tonen! Ik heb er al zoveel klaar staan dat ik gewoon niet weet of een heel mensenleven wel genoeg gaat zijn om ze allemaal aan jullie te laten zien. Nu ja, misschien is dat een beetje overdreven. Toch heb ik vandaag weer een select aantal links klaarstaan die je kunnen helpen met je projecten.

Bron

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben er al lang op aan het azen om EINDELIJK eens een t-shirt of truitje te maken met een jersey stof. Nu, met dat in het achterhoofd, ben ik al een tijdje op zoek naar goede patronen (en kheb er ook een gevonden, maar da's voor later) en vooral naar veel tips over hoe je eraan begint, waar je op moet letten, ... Zo ben ik onlangs op Carolyns blog terecht gekomen. Zij geeft je een aantal tips over hoe je de schoudernaden van je jersey-creatie kan verstevigen. Op die manier komt er geen rek op de kwetsbare schoudernaad en leeft je creatie veel langer.

Bron
Ook Gertie van Gertie's New Blog for Better Sewing heeft een hele resem aan handige tips opgelijnd. Niet per sé voor Jerseys, maar wel voor patronen in het algemeen. Deze keer heeft ze het over hoe het komt dat je kledingstuk soms véél groter uitvalt dan je had gepland, zelfs al heb je de tabel gevolgt en aan de hand daarvan je patroon hebt geknipt.  Ze geeft je een aantal tips over hoe je ervoor kan zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurd. Ga hier dus zeker even een kijkje nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget