woensdag 4 april 2012

Uitdaging voor mezelf: elke maand een kledingstuk

English version

Onlangs kwam ik dit tegen op het internet. Omdat ik het concept zo leuk vond, heb ik besloten dit ook eens te doen. Maar dan niet uit de knipmode of een ander knipmaandblad. Vooral omdat ik zoveel kooppatronen heb liggen die gewoon sm├ęken om gemaakt te worden. Al verschillende malen ben ik soortgelijke initiatieven tegengekomen op het internet. Toch heb ik nooit echt zin gehad om er aan mee te doen. Maar vandaag dacht ik ineens: Hey, ik moet daar helemaal niet aan medoen, maar ik kan het wel voor mezelf als doel stellen!

Dus: vanaf deze maand, april, zal ik elke maand een kledingstuk maken tot ik eindelijk eens al die patronen heb verwerkt. Ik zal dus wel vele maanden bezig zijn! En met dit mooie weer (dat nog moet komen) komen er zeker en vast een aantal jurken aan! Momenteel ben ik bezig met een patroon van Vogue. Een deel van de jurk die ik op de trouw van een van mijn vriendinnen zal dragen! En wie weet, misschien maak ik de straplessversie ook nog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget