maandag 26 maart 2012

Nieuwe naam

Nee nee, de vertrouwde blog is niet verdwenen! Enkel de naam is veranderd. Zoals ik jullie ene paar weken terug al vertelde, heb ik nu dus ook een engelse blog. Om de lijn op beide blogs een beetje wil doortrekken, heb ik de naam van Shh, I'm Incognito veranderd naar Sew Cotton. Misschien heb je het nieuwe tabbladje al gezien? Helemaal rechts onder het logo kan je klikken op English Version en dan wordt je automatisch doorgelinkt naar de engelse blog! Geweldig toch, he? In elk geval ben ik er meer dan tevreden over.
 
Ook was het stilletjes aan eens tijd om een nieuwe naam voor de blog te zoeken. Niet dat er iets mis was met de vorige, maar daar ben ik opgekomen in een moment van weinig inspiratie. De nieuwe naam slaagt ook wat meer op naaien dan de vorige. En waarom nu juist Sew Cotton? Wel, meestal naai ik met katoenen stoffen. Heel simpel, meer moet dat niet zijn.
 
En ook al is de naam veranderd, de rest blijft allemaal hetzelfde! Dus blijf zeker rondneuzen terwijl ik hier en daar nog wat verbeteringen aanbreng!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget