maandag 5 maart 2012

Engelse versie

Hey allemaal!

Al sinds een tijdje (ja, zelfs tijdens de blogstilte) ben ik erover aan het denken om een nieuwe blog te maken. Dezelfde als deze, met dezelfde artikels, maar.... in het Engels! Gewoon om de niet-nederlandssprekende bezoekers ook wat te kunnen geven. Het viel me op dat ik heel veel bezoekers uit Engelstalige landen kreeg, zonder dat zij eigenlijk kunnen begrijpen waar ik allemaal over blog. Us ja, dan is het niet meer dan fair om hun tegemoet te komen met een Engelstalige versie!

Allereerst was ik aan het denken om deze blog gewoon tweetalig te maken. Eerst de post in het Nederlands en daarna in het Engels. Ik ken een aantal blogs die het zo oplossen, maar om eerlijk te zijn vind ik dat zelf niet zo tof. Dus dan maar een tweede blog! Nu zit ik alleen nog met het volgende: de nieuwe blog heeft een nieuwe naam nodig. Eentje die wat meer naai-gerelateerd is. Het eerste wat in me opkwam was Sew Cool!. Spijtig genoeg is het al en alom bekende en gebruikte naam. Een no-go dus. Dan dacht ik aan Sew Different of Sew Vintage. Blijkbaar ben ik helemaal niet origineel, want natuurlijk zijn die allebei ook al in gebruik. 

Ik zal nog eens even heel goed moeten nadenken voor een naam. De mogelijke namen zullen hier zeker op de blog verschijnen!
Lieve lezers: alle suggesties zijn natuurlijk ook meer dan welkom!

UPDATE: Ik heb net gemerkt dat de naam Sew Cotton wel nog beschikbaar is! Wat denken jullie ervan? Katoen is immers de stof waar ik het meeste mee werk, dus eigenlijk vind ik dit echt wel een goede naam!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget