woensdag 7 maart 2012

Drumrolls please!


Jaja, het is al zover! Ongeduldig als ik ben heb ik maandag al ineens mijn engelse blog aangemaakt! Het ijzer moet je immers smeden als het heet is! Ik heb mezelf dan ook ineens achter de PC geïnstalleerd, PS opgestart en begonnen aan de lay-out. Nu moet ik wel bekennen, die achtergrond, daar ben ik nog niet 100% tevreden over. Maar dat komt nog wel. Nog een paar dagen en dan is dat allemaal in orde.


Er staan al reeds 3 posts op de site. Vooral dingen die hier ook al zijn gepasseerd en zeker de moeite waard zijn om te bekijken. Zoals ik maandag al had aangegeven, staat er op de engelse versie juist hetzelfde op, maar dan in het engels. Momenteel ben ik dus druk bezig met al mijn posts van het voorbije jaar (die nuttig zijn om over te zetten) te vertalen. En ondertussen moet ik jullie allemaal natuurlijk op de hoogte houden van mijn vorderingen met de jurk! Op dit moment ligt het even stil omdat ik dit weekend naar Disney vertrek. En ja, dat vraagt natuurlijk wat voorbereiding hé!

Omdat de nieuwe blog een kopie is van deze, zal de lay-out hier binnenkort veranderen. Ah ja, want het 'Head Office' moet er toch goed uitzien zeker? En daarbij, deze staat er al veel te lang op! Tijd voor verandering!!

Dus iedereen: vertel het voort en kom zeker een kijkje nemen op de nieuwe blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget