donderdag 15 september 2011

Ontdekkingen

Ongetwijfeld hebben jullie er allemaal al van gehoord, toch was het voor mij een openbaring. Inpiratie, nieuwe ideeën, iets op een andere manier maken, ... Het zijn allemaal dingen waarvan ik nooit had gedacht dat je die op 1 enkele plek zou kunnen vinden. Tot hiertoe google'de ik alles en schuimde mijn blogs af en volgde hun links. Daar is sinds gisterenavond nog iets anders bijgekomen. Hebben jullie al geraden wat? Pinterest natuurlijk! Hoe anders kun je een hele verzameling van alle interessante blogs en weetjes in een oogopslag zien!? Echt iets geweldig! Ik voel nu al dat ik hier uren ga verslijten op zoek naar leuke en nieuwe ideeën. En wie weet, als ik echt iets superleuks tegen kom (of wie weet wel een superhandige tutorial) dan komt er hier zeker een postje op!
En zoals het hoort hebben jullie hier ook nog een foto. Ineens eens kijken of het lukt met mijn recent gemaakte pins op Pinterest...
 Met de pins is het niet gelukt, maar toch, het blijft iets handigs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget