vrijdag 8 juli 2011

Housesitting

Goed weer, af en toe een verfrissende bui en als kers op de taart een appartement voor mij alleen. Zo ziet mijn wereld er momenteel uit. Vorige week vrijdag kreeg ik een bericht van mijn nicht met de vraag of ik het zag zitten om 10 dagen lang op haar appartement wilde passen. Een jonge enthousiaste kat die de grappigste toeren uithaalt en planten die op mij vertrouwen voor water. Het leventje bevalt me tot hiertoe wel. Niet omdat ik alleen ben, want tot hiertoe ben ik nog niet alleen geweest. Die avond zal pas zaterdag komen. Het luilekkerleventje bevalt me. Mijn potje koken, geen gezaag en gezever en een kat die lekker bij u komt flodderen. Het enige wat er aan mijn voorlopig leventje ontbreekt is mijn vriend. Hoewel hij nog komt, vertrekt hij morgen voor een paar dagen op verlof.
 
Ondertussen ben ik vollop bezig op mijn nieuwe job. De voorbije drie weken heb ik opleiding gekregen. De dossiers zijn aan mij overgedragen en vanaf volgende week kan ik mezelf echt bewijzen! Ik kijk er al helemaal naar uit! Mezelf lekker bewijzen, werken, niet meer thuis zitten en doorheen de dag niemand hebben om mee te praten. In plaats daarvan worden er vollop grapjes gemaakt, de sfeer is gezellig en open. Je wordt er geaccepteerd hoe je bent. Ja, tot hiertoe ben ik er echt content van.
 
Het enige dat wat minder is, is dat ik momenteel niet kan naaien. Mijn naaimachine staat thuis en aangezien het de naaimachine van mijn mama is, mocht ik hem niet meenemen. Dus er liggen hier verschillende stofjes klaar om geknipt te worden en reeds geknipte stofjes die wachten om een kledingstuk te worden en ermee rond te showen. Want zeg nu zelf, wat is er plezanter dan een zelfgemaakt kledingstuk te hebben, het te dragen en je goed in je vel te voelen. En wat dan ook mooi meegenimen is, is een complimentje over hoe goed je er wel niet uitziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget