zaterdag 25 juni 2011

Smashin' Saturday 3: Computerproblemen

De laatste tijd is het niet zo'n geweldig weer. Absoluut niet. Stortregens, donder en bliksem en maar af en toe een straaltje zon. Waar is die zomer naartoe? Dat vroeg mijn PC zich waarschijnlijk ook af. Want maandagmiddag weigerde hij ineens nog dienst. Hoe vaak ik ook recette, hij wilde niet meer reageren. Hoe hard ik ook probeerde en smeekte, hij gaf geen kik. Het scherm bleef gewoon blank. Zo is het nu nog altijd gesteld met mijn PC. Momenteel kan ik dus niets op mijn PC doen en moet ik hier lief kijken naar mijn huisgenoten of ze mij alstublieft een paar minuutjes op hun PC laten werken. Gelukkig heb ik lieve huisgenoten die dit af en toe toestaan.

Toch heb ik ook goed nieuws. Sinds dinsdag heb ik werk gevonden! Maandagochtend rond 9u kreeg ik het bericht of ik nog altijd geïnteresseerd was voor de job bij een van de bedrijven waar ik had gesolliciteerd. Datzelfde bedrijf had me de week ervoor het bericht doorgegeven dat ze na lang twijfelen toch voor iemand met ervaring hadden gekozen. Gelukkig voor mij besloot die meneer met ervaring maandag dat hij toch niet wilde beginnen. En zo kreeg ik dus telefoon met de vraag of ik nog altijd geïnteresseerd was. En natuurlijk was ik dat! Zodra ik de telefoon had neergelegd, sprong ik letterlijk een gat in geluk. Ik was extatisch! Eindelijk werk gevonden, eindelijk kan ik beginnen met sparen en uiteindelijk samenwonen en verder gaan in het leven!

Jaja, deze kleine meid is officieel groot geworden!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget