zaterdag 4 juni 2011

Smashin' Saturday 1

Na de eerste Wednesday Fever, nu ook de allereerste Smashin' Saturday! Het concept is heel simpel. Al het interessante nieuws uit mijn leven deel ik jullie hierbij mede. Van de saaie stukken zal ik jullie besparen. Ook zal het niet iedere week een 'verslag' van de voorbije week zijn. Af en toe zal ik hier ook recepten plaatsen die echt de moeite waard zijn. Zo is er bv de Zomerse Kip van Mme Zsazsa, de citrus-kaastaart (heel verfrissend) maar evengoed hoe ze bij ons thuis de lekkerste stoofvlees maken, Koteletten in ajuinsaus, ... Noem maar op. Al mijn favorieten komen hier in de loop der tijd op te staan. Laat dus zeker weten of je iets handig vond om te weten of niet!

Nu over naar het echte werk! Zoals jullie misschien al weten, ben ik vollop bezig met nieuw werk te zoeken. Momenteel heb ik een sollicitatie lopen bij een bedrijf waar ik SUPER (maar dan ook écht super) graag bij wil werken. Naar mijn mening zijn ze voor mij momenteel de beste werkgever. Goed veel werk (zitten te niksen is niets voor mij), en een goede reputatie langst de ene kant (goed om later een andere job te vinden). Langst de andere kant zijn ze heel familie-vriendelijk. Ook al heb ik momenteel nog geen kinderen, ik vind dit wel belangrijk. Je weet immers nooit wat er in de familie kan gebeuren. En ook naar collega's op in is dit goed. Voor zover ik heb gehoord, zit de collegiale sfeer daar ook goed. Al met al, alles wat ik momenteel verwacht van een job om te starten. Dus iedereen: duimen jullie mee?

Solliciteren is gelukkig niet het enigste wat ik nu doe. Donderdag ben ik bijvoorbeeld samen met mijn wederhelft gaan wandelen. Niet zomaar een wandeling. Deze 'mars' was georganiseerd door oud-strijders van een peloton dat ondertussen niet meer bestaat in het Belgische Leger.De eerste twaalf kilometer was heel gezellig over kronkelende wandelpaden in het militair domein. Echt een super stukje natuur. Oorspronkelijk zouden we voor de 20 kilometer gaan. Maar na die 12 kilometer ontdekten we dat de overige 8 kilometer over een rechte, betonnen baan leidde. Niet echt plezant om rustig te wandelen. Dus hebben we uiteindelijk maar rechtsomkeer gemaakt en onze wandeling vervroegd beëindigd.
Het enige nadeel: mijn kuiten doen nu pijn! Al die jaren op hakken van minstens 5cm te lopen, heeft duidelijk zijn negatief effect gehad op mijn kuiten, die dus ondertussen verkort zijn. Ach, we zullen meer zo van die wandelingen doen, dan is dit euvel op een hip en een knip opgelost!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget