maandag 30 mei 2011

Nieuw concept: Wednesday Fever & Smashin' Saturdays

Zoals ik jullie dit weekend al berichtte, zat ik met een aantal ideeën om wat vaker blogposts te schrijven. Mijn doel is minstens 2 posts per week. Om dit te verwezenlijken, heb ik de Wednesday Fever in het leven geroepen!

Het is een heel simpel concept, namelijk: commentaar posten over kledij dat ik heb gemaakt aan de hand van patronen; maar evengoed andere blogs beoordelen, naaiboeken lezen en een kritische blik hierop werpen, naaitools uitproberen en mijn mening over geven, ... Kortom, alles wat te maken heeft met naaien. Deze week krijgen jullie hiervan de allereerste post te zien.

Daarnaast zat ik ook met het idee te spelen om de blog een beetje persoonlijker te maken. Niet dat ik jullie alles over mijn leven wil vertellen, maar wel over de leuke, toffe en minder plezante stukken die de" moeite waard zijn om te lezen. Om jullie wat deelgenoot te maken van mijn gedachten en mijn drijfveer in het leven. Maar geen nood! Hiermee worden jullie niet elke dag overspoeld! Enkel op Smashin' Saturday zullen jullie hier iets over lezen/zien/horen. Dus: stay tuned for the next episode of... Shhh, I'm Incognito!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget