vrijdag 22 april 2011

Stil

Het is gewoonweg schandalig, ik weet het. Bijna een volledige maand is er niets op de blog gebeurd! Niet omdat ik geen goesting had. De tijd is me gewoon ontschoten. Maar niet getreurd, de komende dagen zal ik jullie overladen met posts. Want in die maand heb ik niet stil gezeten. Nieuwe projectjes afgewerkt, nieuwe projecten toegekregen, andere ideëen opgedaan, ... Van (bijna) alle afgewerkte projecten heb ik nu een foto. Ook de langverwachte foto's van de Amy Butler creaties komen eraan. Houdt dus zeker de blog in de gaten komende week, want alle verloren tijd kom ik inhalen met jullie!
 
- Amy Butler
- Afgewerkte projecten
- Nieuwe trui
- Op het programma
- Interessante links
- Jullie gedacht over de info
- ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Er is een fout opgetreden in dit gadget