woensdag 27 april 2011

Afgewerkte Projecten: Jurken

Naast de Amy Butler topjes, zijn er nog een aantal jurkjes die af zijn en met veel plezier worden gedragen.
Zo is er dit patroontje van Butterick. Ideaal om naar het werk te gaan. Het liefst draag ik dit met een fijne riem in mijn taille. Toch is dit eigenlijk het proefje, maar ik vond het zo goed meevallen dat ik het gewoon zo draag. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik er eentje maak in een effen rode stof. Maar momenteel liggen er eerst nog wat andere projecten op mij te wachten!

Naast het Butterick-jurkje heb ik eveneens een zomers, zwierig jurkje gemaakt naar een model van Burda. Een heel leuk jurkje om te dragen, al heb ik nogal wat veranderingen moeten aanbrengen aan de bovenzijde van de buste om deze mooi nauwsluitend te maken. Ook ben ik niet helemaal tevreden van het middel, dat is niet strak genoeg naar mijn goesting. Maar als ik naar het voorbeeld kijk, is het toch zoals het hoort.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget