maandag 25 april 2011

Afgewerkte projecten: Amy Butler

EINDELIJK! De langverwachte foto's van de Amy Butler topjes die ik al meer dan een half jaar geleden maakte zijn er! Ook het witte rokje is zelf gemaakt naar het New Look patroon 6900. Wat vinden jullie ervan? Zelf ben ik helemaal weg van de topjes, al denk ik wel dat ik de volgende keer de armsgaten wat breder maak, want die zijn bij beide wat nipt. Voor de rest heb ik eigenlijk niet vaal aan de patronen moeten veranderen. Ook de instructies waren heel duidelijk. Het 'nadeel' van deze patronen is wel dat ze enkel met engelse instructies te verkrijgen zijn. Maar ja, als je bedenkt dat dat bij de meeste van mijn patronen is (want anders is het frans, duits of spaans, en dat kan ik minder goed), is dat geen probleem voor mij.
Anna Cami - Amy Butler
Rok: New Look 6900

Anna Cami - Amy Butler
Achterkant

Lotus Cami - Amy Butler
Rok: New Look 6900

Lotus Cami - Amy Butler
Achterkant detail

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget