woensdag 9 maart 2011

Op het (naai)menu

Het is alweer even geleden dat ik nog een van mijn eigen creaties heb laten zien. Geen stress! Dit komt omdat ik het de laatste tijd nogal druk heb en iedere keer opnieuw vergeet van foto's te maken. Ik ben niet gestopt met naaien, in tegendeel. Ondertussen heb ik al 2 Tatanne-tassen gemaakt en een 'zakelijke' jurk (B5407) afgewerkt. Nu ja zakelijk, het kan even goed een alledaagse jurk zijn. Het proefmodel is lekker fleurig en draagbaar, de uiteindelijke versie is mooi egaal rood, zoals op de foto. Nu, dat is natuurlijk niet het enige. Er ligt al een eerste model van B5376 - ook zakelijk - klaar, evenals een paar zomerse patronen. Zo is er een fris  kleedje van Burda Young (8174) dat gewoonweg roept om mijn aandacht! Deze staat als eerste op mijn 'To Do'-lijstje. Daarnaast is er ook nog Burda Young 1556 dat schreeuwt om mijn aandacht. Deze ligr al klaar om te maken van voor de zomer. Aangezien het warmer weer wordt, dacht ik, nu is het moment! Nu heb ik de tijd nog om alles te maken, dus moet ik daar gebruik van maken!

Naast deze jurkjes en het mantelpakje, wachten er nog een paar rokjes op mijn aandacht, zowel zakelijk als voor een doordeweekse dag. Uit burda 2/2011 liggen de rokken 103 A, 107 A, 128 op mij te wachten, evenals jurk 101 en 104. In de knipmode van mei 2010 vraagt jurk 18 mijn aandacht, die van oktober 2010 staat een jas (10b) op mij te wachten en last but not least is er de knipmode van november 2010. Hier vraagt rok 22 - een super makkelijk rokje - de aandacht, evenals top 19b en blouse 20.

Zo zie je maar, ik kom nog wel even toe met naaiprojecten. En er komen er nog bij! Zo heb ik onlangs mijn eerste vintage patroon gekocht. Een andere staat in de wachtrij om gekocht te worden. Voor die laatste jeuken mijn vingers gewoon om eraan te beginnen! Hoe ga ik ooit al die dingen af krijgen? En nog belangrijker, hoe krijg ik ze allemaal in mijn kast? Hoe lossen jullie die dingen op? Maken jullie alleen dingen voor jezelf of ook voor vrienden/familie/... . Of maken jullie geregeld jullie kast leeg? Want uiteindelijk steek je in ieder kledingstuk toch veel werk...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget