vrijdag 11 februari 2011

Volzet


Mijn weekend is helemaal volgeboekt. Het schept kansen, zo'n vrij weekend. Normaal gezien zit ik dan altijd bij mijn wederhelft, maar omdat hij wat dingen te doen heeft, krijg ik de kans om wat van mijn lijstjes af te werken. Zo krijg ik de kans om bijna héél het weekend te naaien! Dat mag ook wel, aangezien ik daarstraks van een vriendin de vraag heb gekregen of ik een handtas voor iemands verjaardag wou maken. Nu, heel graag zelfs. Het enige 'min'-puntje is dat ik maar een kleine week heb om het te maken en op te sturen. Een spoedbestelling dus! Daarnaast ben ik nog bezig met eenzelfde handtas (tot de kleur toe, wat toevallig) te maken voor een andere vriendin. Hopelijk krijg ik die vanavond af en kan ik dan aan nr. 2 beginnen. Een productief weekend noemt men dat!

Heb ik jullie al gezegd dat ik heel wat uren het internet afschuim op zoek naar interessante dingen? Waarschijnlijk wel. Toch kwam ik deze week wel iets heel interessant tegen. Een super paspop aan de halve prijs (tweedehands). Omdat ik niet iedere keer mijn mama wil lastigvallen als ik wil weten of iets goed is vanachter, ben ik dus op zoek naar zo'n paspop. Meer bepaald de Lewenstein Lady A. Ideaal voor topjes, rokjes, broeken, ... Spijtig genoeg was iemand anders ook geïnteresseerd in de paspop en was die persoon juist wat sneller. Pech gehad dus. Maar zo zie je maar wat je allemaal al wel niet tegenkomt!

Ik zeg het, aan al jullie beginnende naaisters, niets is zo productiefs (maar ook tijdrovend) als het internet afschuimen naar interessante dingen. Gaande van boeken en tutorials tot naai(toe)behoren in afslag. Al is het soms wel frustrerend en kun je af en toe wat overwelmd raken door het overaanbod aan informatie. Toch blijft de zoektocht leuk, zeker als het iets moois opbrengt!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget