donderdag 10 februari 2011

Valentijn

Zoals jullie ongetwijfeld wel al gemerkt hebben, komt Valentijn eraan. Rode winkel├ętalages, hartjes overal waar je maar kijkt, rode pakjes, ... Het is overal. Sommigen onder ons vieren dit met hart en ziel;, anderen niet. Wij (mijn hartendiefje - valentijn he - en ik vieren dit niet. Waarom niet? Heel simpel, we vinden het geldklopperij. En om eerlijk te zeggen, ik krijg doorheen het jaar genoeg cadeautjes van hem. Dus waarom vier je dan valentijn? Of toch, op de manier zoals de meesten het doen: cadeautjes geven, op restaurant gaan, ... Toch is het niet omdat we Valentijn niet vieren, dat ik geen leuke dingen tegen kom. In tegendeel. Meestal vind ik rond Valentijn wel toffe cadeau's om dan op een later tijdstip te geven.

Hebben jullie nog geen idee wat je gaat doen met Valentijn, of heb je misschien nog geen cadeau op het oog? Laat je door de volgende dingen inspireren!!

MADE


Grosgrain

Sweetie Pie Bakery

En natuurlijk zijn er nog vele, vele anderen! Deze steken mij echter de ogen uit (zeker dat jurkje). Meer weten? Klik op de foto's. Sommige sites zijn zelf ook verzamelposts met leuke ideetjes. Echt een kijkje waard!

En als laatste had ik nog een vraagje voor jullie: Doen jullie mee aan Valentijn of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget