donderdag 6 januari 2011

Update

Na al het naaien deze week (de posts komen nog) heb ik ineens ook wat updates uitgevoerd. Zo heb ik links naar foto's gezet bij de retro patronen. Dat was ik al langer van zin, maar tot hiertoe was het er dus niet van gekomen. Veel handiger, zo weet je meteen of het patroon jou ook aan staat of niet. Tot mijn grote spijt heb ik echter veel te weinig van die patroontjes. Ik zou ze zelf bijna allemaal willen maken. Zo weet ik de komende maanden ineens wat te doen. Stof kopen en naaien.

Daarnaast heb ik de lijst met afgewerkte projecten bijgewerkt. Mijn nieuwe projecten, waar ik momenteel mee bezig ben, of binnenkort (wil) begin(nen). Zo kunnen jullie ook een beetje volgen. Waar zijn jullie momenteel mee bezig?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Er is een fout opgetreden in dit gadget